piątek, 24 kwietnia 2015

Zapowiedź



Dziewiętnastoletnia Hermiona Granger, pełna ambicji i motywacji dziewczyna, udaje się na Uniwersytet Czarodziejów Isellnar, aby zdobyć dodatkowe wykształcenie. Razem z przyjaciółmi zamieszkuje w magicznym zamku pełnym tajemnic, w którym od razu czuje się jak kiedyś w Hogwarcie. Nauka idzie jej znakomicie, nawiązuje nowe znajomości i spędza cudownie czas z przyjaciółmi.
Jednak tam, gdzie są przyjaciele, są także wrogowie...
Hermiona Granger już w pierwszym tygodniu nauki dowiaduje się, że w Isellnar zakwaterował się także pewien znienawidzony Ślizgon, który od samego początku znajomości wypatrzył sobie ją, jako obiekt kpin. Draco Malfoy stał się jeszcze bardziej bezwzględny, bezczelny i pewny siebie, a co z tym idzie - bardziej pociągający. 
Pełna magii szkoła, wymagający nauczyciele, studenckie imprezy i buntownicze zachowania. Zabawy z przyjaciółmi, kłótnie, starcia z wrogo nastawionymi Ślizgonami oraz nowe miłości.
Nowe problemy i przygody staną na drodze panny Granger i jej przyjaciół. 
Jak sobie z nimi poradzą? 
Tego dowiecie się już podczas czytania nowego opowiadania! 

33 komentarze:

  1. Jeju! Nareszcie! Czekam z niecierpliwością na rozdział pierwszy, bo zapowiada się bardzo ciekawie. A tak z innej beczki: Jak tam po testach? :)
    ~Darklight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było trudno, ale w końcu mam to za sobą i połowa obowiązków z pleców spadła xd

      Usuń
  2. Czekam na pierwszy rozdział! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, wygląd Twojego bloga jest po prostu przecudowny:( Aaaaaaa
    W końcu będę miała co czytać ❤
    Ps. Mam nadzieję, że Draco nie będzie jak ameba i nie złamie sobie przypadkiem nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam czekam czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, nowy blog. Jak ja się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie znowu piszesz bloga! Aww <3 Genialnie! Możesz być pewna, że będę czytać i postaram się komentować regularnie.
    Jak tak egzaminy? Ja też pisałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny nowy blog o Dramione *-* ♥
    Czytałam poprzedni i byłam w nim zakochana jeny :( szkoda że się skończyło
    Ale widzę że z nową weną wracasz ;*
    Zapewne ten blog będzie tak samo wspaniały jak tamten no i z niecierpiwością czekam na nowy rozdział ♥
    I tak w ogóle to wspaniały wygląd jest, widać że się napracowałaś nad tym ;)

    A jak tam po testach? Ja też pisałam :/

    ~~Nikola~~

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się tak bardzo <3
    Znowu będę miała co czytać i na co czekać z wielką niecierpliwością :)

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No i się doczekałam! *.*
    I nawet trafiłam tutaj sama! Uznajmy to za mój wielki sukces.. :D

    Co tu dużo mówić? Tęskniłam za Twoimi opowiadaniami, tym razem postaram się komentować od początku (a co! sprawiedliwość musi być!), no i zastanawiam się, czym zaskoczysz nas tym razem... :)

    Bo blog zapowiada się cudnie! I ten szablon... urzeka swoją prostotą <3

    To co? Z niecierpliwością czekam na następną notkę, życzę weny i pozdrawiam,
    Naomi Stark

    P.S. Jak poszło na egzaminach? Ponoć było opowiadanie do napisania... :D

    http://dramione-krok-po-kroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem było opowiadanie i się załamałam, bo dali tylko 1,5 strony! -,- XD

      Usuń
  10. Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem nowa co do twojej twórczość, ale bardzo chętnie się z tobą poznam.
    Obserwuje i czekam na 1 rozdział bo fajnie się zapowiada.
    Mrs.Nox
    Ps. Zapraszam do siebie(jest tymczasowo zawieszony bo miałam egzaminy, ale rozdział niedługo się pojawia)
    takie-tam-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jak najbardziej na tak. Historia zapowiada się mega i czuję, że będzie naprawdę wyjątkowo :)
    http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. NARESZCIE KOLEJNA HISTORIA, NIE MOGŁAM SIĘ DOCZEKAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jak się cieszę! Gdy tylko zobaczyłam tenświetny pomysł od razu zaczęłam zaglądać częściej na twojego poprzedniego bloga szukając notki o nowej historii. I doczekałam się! Już pewnie wiele razy usłyszałaś, że masz genialne pomysły, ale coś czuję, że ten blog będzie nieoszlifowanym diamentem.
    Życzę dużo weny
    Lora <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu nadszedł ten dzień!
    Tak długo czekałam, by przeczytać kolejne efekty Twojej pracy i nareszcie jest to możliwe
    Weny, weny i jeszcze raz weny
    Skylar <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nareszcie, tyle na to czekałam!!! Od ostatniego rozdziału na poprzednim blogu zaglądałam prawie co tydzień, żeby zobaczyć, czy nie napisałaś choćby jakiejś krótkiej informacji i wreszcie jest nowe opowiadanie!!! Twoje Dramione są tak genialne, jak niejedne z książek. Zazdroszcze Ci takiej wyobraźni i pomysłów i życzę jeszcze lepszych!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo,już się nie mogę doczekać!
    cudowny wygląd bloga, takie słodziaczki z nich haha :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się zapowiada! Uwielbiam opowiadania w tym klimacie. Nic więcej na razie nie mogę powiedzieć, nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeeej *-* Czekam na I rozdział! Pozdrawiam :)
    Krukonka
    http://dramione-warto-sluchac-glosu-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się ciekawie. Kiedy pierwszy rozdział? #mirrabella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dramione-violent-love.blogspot.com/2015/05/pierwsza-podroz.html
      właśnie dodałam c;

      Usuń
  21. Nareszcie jest!! *.*
    Myślę, że będzie tak samo wspaniały jak poprzednie dwa blogi, albo nawet lepszy!! :D
    Czekam na pierwszy rozdział..;)
    Ps mam też nadzieję, że będziesz dodawać notki przynajmniej co dwa tygodnie... xD
    Weny życzę! :*
    dramione-alexandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowny szablon <3
    Czekam ;)
    L.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam :*
    Wróciłam do działania :3
    Zapraszam do siebie na rozdział.
    takie-tam-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie się zapowiada, a jako że mnie naszedł swego rodzaju głód na nowe Dramione, z chęcią się zabieram do czytania :)
    Pozdrawiam,
    Anty

    OdpowiedzUsuń
  25. Okok. Hello. Jestem Nica#wilkołaczka. Fajnie się zapowiada. Widze talent i ambicje. Pisz dalej *:

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiedź bardzo interesująca :-) Na pewno poczytam kolejne rozdziały.
    pozdrawiam
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm...Zapowiada się bardzo ciekawie ;)
    ~Juliette

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś zaczynam czytać mam prolog bardzo mi się spodobał wiec mam nadzieje że to opowiadanie będzie świetne. Życzę dużo weny ☺

    OdpowiedzUsuń